Yapay zeka
Yapay zeka bugün günlük insan hayatının çok önemli bir parçası haline geldi ve fark etseniz de etmeseniz de hemen hemen her senaryoda yardımcı oluyor.Bir Google araması yaptığınızda , çevrimiçi bir seyahat rezervasyonu yaptığınızda, Amazon'dan bir ürün önerisi aldığınızda veya yalnızca birkaç günlük olay olan Facebook haber akışınızı açın - AI arka planda gizleniyor.
Bugün , e-posta veya telefon yoluyla ulaşılabilen geleneksel destek kanalı dışında, en az bir tür yüksek teknoloji müşteri desteği sunmayan iyi bir çevrimiçi mağaza bulmakta zorlanacaksınız.Geleneksel destek kanalları, işletmelere boğucu miktarda para ve aksi takdirde daha akıllı ve yaratıcı görevlere yönlendirilebilecek insan kaynakları israfına mal olmaktadır.
AI özellikli müşteri asistanları , siparişinizin durumunu bildirmek ve diğerlerinin yanı sıra açıklamanıza göre belirli bir ürünü bulmanıza yardımcı olmak gibi basit soruları cevaplayabilir.Çevrimiçi alışveriş deneyimi, aşağıdaki nedenlerden dolayı sohbet kullanıcıları tarafından büyük ölçüde geliştirilmiştir :
Hatırlatıcılar ve bildirimler göndererek kullanıcı alıkoymasını artırırlar
İnsan asistanlarına kıyasla anında cevaplar sunar, böylece yanıt süresini kısaltır
Chatbotlar kişiselleştirilmiş yaklaşım sayesinde yüksek fırsatlar sunar
Yorumlar
Yorum Gönder